تحقیق درباره لوازم آرایشی

دسته بندي : علوم پزشکی » بهداشت عمومی

مقدمه:

تمایل استفاده از لوازم زیبایی بخش، این روزها تبدیل به یک اپیدمی شده و تجارتی سودآور را برای افراد دخیل در بازار این کالا رقم زده است.

در این میان، چندان اتفاق خوشایندی نیست اگر بدانیم که ایران با مصرف سالانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار لوازم آرایشی بهداشتی، جزو ۳ کشور برتر مصرف‌کننده این لوازم است.

این موضوع که لوازم آرایشی چه زمان تبدیل به محصولی تجاری در جهان شدند شاید مسئله‌ای باشد که کمترکسی از آن اطلاع داشته باشد. نگاهی به تاریخچه بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی- بهداشتی بخشی از این روند را روشن می‌کند.


سال ۱۹۰۷ (۱۲۷۶) بود که شیمیدان جوان و با استعداد فرانسوی به نام اوژن شولر (Eugene Schueller) نخستین رنگ موی شیمیایی را با نام اورئول (Auréole) ابداع کرد. او ۱ سال بعد با تکیه بر این ابداع فعالیت تجاری خود را با نام «شرکت فرانسوی رنگ موی بی‌ضرر» پایه‌گذاری کرد که بعدها نام شرکت به لورآل تغییر یافت.

فهرست:

مقدمه...................................................................................4

 

گشتی در بازار لوازم آرایشی................................................5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برندها و اجناس موجود در بازار.............................................5

 

 

برای خرید لوازم آرایشی بخوانید..........................................6

 

نوآوری حرف اول را می‌زند.....................................................7

 

بزرگترین تولیدکننده و مصرف کنندگان...............................7

 

مصرف‌کنندگان خاورمیانه ای..................................................7


دسته بندی: علوم پزشکی » بهداشت عمومی

تعداد مشاهده: 2643 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:529 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    11 صفحه با فرمت doc و قابل ویرایش

برچسب ها: لوازم آرایشی